Wednesday 22 February 2012

WORKOut Time!!!! bersama MASKulin dan Celebrity Fitness

As salam..

CARD KEAHLIAN SELAMA SETAHUN...

Perghhh sudah hampir sebulan dyat dh join Workout kat Celebrity Fitness.Memang terbaik!!! ALhamdulillah ada juga hasilnya...Sebelum ini Berat Dyat 98kg dan semalam ada gak timbang kat Fitness tu Now berat dyat 91kg...Turun sebanyak 7KG... Not BAdlah...dari tak turun langsungkan..hahhahaha.

 Slogan yang dyat email masa nk join:-
Tujuan utama dyat menyertai cabran ini adalah untuk Transformasi diri.Saya rasakan Tubuh saya terlalu gemuk.Melalui Transformasi ini. saya ingin menjadi jejaka yang lebih menarik dari segi penampilan dan menambah keyakinan diri.Saya amat berharap agar MAskulin dapat menjadiakn impian saya satu kenyataan.

Start dari hari tu Pemakanan Dyat kena dijaga.sentiasa amalkan DIET yang seimbang.kita dyat semakin serasi tanpa memakan NASI!!! ok sematkan dalam hati Say NO RICE!!! hehehehee.

pemakanan Dyat:

PAgi Breakfast: Minuman Jus...Biskut..selang 2 Jam pastikan Makan Biskut supaya kita tak terasa lapar sangat.dan bila terasa amat lapar untuk Lunch pasti kita akan BAlun abislah..itulah Tipsnya.

Lunch: Dyat lunch tanpa Nasi.Hanya Ulam...Sayur Ikan Atau Ayam yang dimakan..OK ke x? Ermmmm Oklahkan yg Pasti NO Rice!! hehe

Tea Time: NO tea Time

Dinner: Hanya makan biskut sahaja n Teh o Kosong Tanpa Gula.

TIPs kecergasan:


Sebelum tidur, elakkan mengambil makanan atau minuman bergula kerana semasa tidur, badan kita berada dalam keadaan rehat dan tidak aktif.GUla yang terdapat didalam makanan atau minuman tadi tidak akan digunakan semasa tidur sebaliknya akan ditukar kepada kalori dan juga lemak.. (kredit to MASKULIN)

MAjalah MAskulin yang semakin diminati oleh Lelaki!!
Semalam baru beli Majalah MAskulin..Perghhh memang terbaik Keluarannya dengan Kulit depannya yang lain lagi bermutu dan berkualiti diharap kekalkan dengan konsep sedemikian.Banyak Info pasal kesihatan untuk Kaum Adam.Memang Terbaiklah MAskulin.BIla dibelek belek Wahhh ada my Picturelah..Perghh Terharunya bila mukaku terpapampang didalam Majalah tersebut.

wahhh 2 Muka surat!! terbaiklah MAskulin.

Untuk keluaran Bulan April akan datang Fotoshoot akan diadakan Pada JUmaat ini 24/2/2012.hope semuanya Ok..Insyaallah...JOM Kita BEli MASKULIN!!!!

Wasalam..




   

1 comment: