Thursday 5 January 2012

Tiket Wayang FREE!!!!

As salam semua



Mulakan hari kita dengan Ungkapan ALHAMDULILLAH....Insyaallah hari kita pasti tenang.Amin.Ok siapa peminta filem filem melayu yang beransur SERAM? pasti ramaikan..Ini ada berita baik kepada peminat filem melayu.MEtrowealth (bos David TEo) ingin mengadakan Menonton wayang percuma bersama Peminat MIG ONLINE  dan FB DAVID TEO .Caranya mudah je...Korang PAstikan kena LIKE FAnpage FB MIG ONLINE & David TEo.barulah korang boleh Join segala event yang metrowealth anjurkan.Bestkan korang dapat berjumpa pelakon terkenal disamping boleh merakamkan bersama mereka.

Untuk filem yang akan datang ni Metrowealth ingin mengajak Peminat menonton filem SUMPAHAN KUM KUM.Tajuk pun menarikkan.Pasti rugi siapa yang tak menontonya.sebelum tu jom saksikan trailer FIlem ini....
Sumpahan KUM KUM!!!!! SERAMMM!!!!!




FILEM: Sumpahan KUM KUM
PEnerbit: Mr DAvid TEo
ARahan:Ismail Bob Hashim
Gendre: SERAM
TArikh TAyangan : 26 JAnuary 2012
Terbitan : MEtrowealth


Sinopsis
Sumpahan Kum Kum mengisahkan Mila yang memiliki wajah berjerawat, malu dengan keadaan rupanya lalu berjumpa dengan seorang dukun bagi mendapatkan rawatan susuk. Pantang laranganya adalah Mila tidak boleh melihat cermin selama 44 hari. Di tempat kerjanya, Mila yang dahulunya langsung tidak dipandang oleh lelaki, mula menjadi siulan ramai. Mila tidak sabar untuk melihat wajah barunya dan dia melihat cermin. Wajah Mila bertukar menjadi hodoh dan Mila pergi berjumpa dukun yang sama untuk memulihkan wajahnya.

Setelah dipujuk dan dirayu, akhirnya dukun iaitu Mak Tom, memberitahu Mila bahawa satu-satunya cara untuk memulihkan wajahnya adalah dengan meminum darah 9 gadis sunti. Mila mengekori Shima ke tandas dan membunuhnya serta meminum darahnya. Shima adalah anak kepada Mak Tom. Mak Tom bertekad untuk membalas dendam terhadap kematian anaknya dan memanggil Mila dengan mengatakan kononnya ada cara lain untuk mencantikkan kembali wajahnya. Mak Tom melibas Mila dengan cangkul dan memasukkan tubuh Mila yang nyawa-nyawa ikan ke dalam lubang yang telah digalinya. Sebelum ditimbus, Mila sempat menyumpah yang dia akan membunuh anak-anak sunti keturunan Mak Tom. Ingin mengetahui kesudahannya JOM Menontonya beramai Ramai......


 JOM JOIN CONTEST:-


MiG Online nak kasi peluang kat korang untuk sama-sama merasai keseraman filem terbaru terbitan Metrowealth Pictures, SUMPAHAN KUM KUM lakonan Fezrul Khan, Shima Anuar, Wawa Zainal dan ramai lagi. Apa korang kena buat? Cukup senang, jawab soalan kat bawah dan hantarkan jawapan korang ke email yang diberikan berikut.

1. Bilakah filem SUMPAHAN KUM KUM bakal ditayangkan?
2. Siapakah hero filem SUMPAHAN KUM KUM?
Hantarkan jawapan korang ke metrowealthonline@gmail.com dengan headline “JOM TONTON SUMPAHAN KUM KUM”

TARIKH TUTUP 7 JANUARI 2012

'SELAMAT MENCUBA!!!!! 





    


No comments:

Post a Comment